2010. aug. 7.

A rendszer

Van hátránya ennek a kibebaszott svájci szisztémának is, azaz hogy minden szépen meg van szervezve és csak idomulni kell hozzá és akkor szépen éldegél az ember, mert mások is így csinálják.
Nos van ez a szemetes dolog, gyűjtöd-gyűjtöd a szemetet. mikor teli van, akkor leviszed. Aztán véletlen egy rohadó hagymát dobsz ki, te pedig elmész 1 hétre - és a zacskót nem viszed le a kukába, mert még csak félig van, minek pazarolni a drága szemeteszacsit - a hagyma attól még tovább rothad benne. Konkrétan a szemetes kinyitásakor a reggelit utánaküldtem perisztaltikusan, de ekkor már nem "spórolhattam" tovább, muszáj volt levinni a szemetet.

4 megjegyzés:

muzsi írta...

haha, na ez ügyben én is ki akartam faggatni valaki régebben itt lakót, hogy hogyan csinálják? egy jó kis csirkebőr (igaz, főként nyúzott filét kapni csak...), nálunk nagy tételben keletkező szaros pelenka, remek.
a hagymára egyébként megoldás a zöldhulladék külön gyűjtése, az ingyen kihajítható bármikor. a pelenkára azt alkalmazom, hogy kisebb zacsiban, a pincében gyűjtöm, arra ritkán járunk, nem kell folyamatosan szagolni.

muzsi írta...

elfelejtettem értesítőt kérni...

Fallabdacsapat írta...

igen, azóta már mi is zöldhulladékozunk. Egyszerűen kényszerít a rendszer

greta írta...

http://svajcibicska.blog.hu/2011/01/06/szemetkezeles_es_elszallitas