2013. febr. 17.

Rövid hírek (Tücsök és Bogár)

Szomorú vagyok. Bár az elmúlt időszakban sokszor esett az hó, ezért szinte minden este-reggel lehetett követni, hogy a házunk mögött kicsoda micsoda járt, de sajnos a róka nyomát nem sikerült felfedezni.
Mintegy 2 hónapos megfigyelés után szomorúan kell kijelentenem, hogy a rókánk elköltözött, esetleg az örök vadászmezőkre távozott. Íme az utolsó általam készített fotó róla. Nem a legjobb, de itt már gyanús volt, hogy miért fekszik nappal a tisztás szélén.


Majdnem csalódnom kellett a svájci kiszolgálásban. Elromlott a fényképezőgép, szervizbe vittem. 100 CHF-et rögtön le kellett perkálnom, csak hogy elküldjék a Nikon szakszervizbe, és megmondják mi baja. Amennyiben ez után megrendelem a javítást, a 100 CHF-et levonják a számlából. SMS-es értesítést helyeztek kilátásba...
Majd ezután eltelt 1 hónap és sehol semmi. Bementem érdeklődni, mire kiderült, hogy a szakszervíz visszaküldte a gépet, nem találták meg a baját. A bolt viszont újra elküldte nekik, hogy de bizony baja van...
Azt ígérték, hogy 1 héten belül megtudom a javítási költséget...eltelt újabb  1 hónap, de még mindig semmi.
Már épp kezdtem felhúzni magam, és eldöntöttem, hogy visszakérem a gépet és másik boltba/szervízbe viszem el (esetleg Németo.-ba). 1 nappal a látogatásom előtt jött az SMS, hogy fáradjak be a gépért. Aggódtam, hogy nem kaptam semmilyen értesítést a javítás költségekről, lehet hogy a késés miatt saját szakállukra megjavították gyorsban és most fogok csak szembesülni az árral. De ehelyett sűrű elnézéseket kértek a késésért, INGYEN adtak egy új objektívet, 2 év garanciával és még a 100 CHF-et is visszaadták.
Sose rosszabbat...

Az elmúlt időszakban voltunk félmillióra kitántorgó, hazaáruló, félmillió, ki az ország jó hírnevét viszi külföldre, félmillió nem otthon adózó adókerülő, stb. Csak annyit javasolnék az Együtt2014-nek, az Összefogásnak, meg mindenféle ellenzéki csoportosulásnak, hogy van félmillió szavazó a határon túl. Tuti iksz az egyik oldalon...csak meg találni a megfelelő fórumot a megszólításukra.

Nincsenek megjegyzések: