2010. nov. 24.

Ezt meg hogy?! Viktor, noooormális!

Eddig nem akartam én svájci állampolgár lenni, csak egy kis lovettát gyűjteni, egy kocsival, meg némi luxusórával hazamenni mondjuk. Erre tessék, kiteszem a lábam otthonról, rögtön ugrik a nyugdíjam, államosítják vazzeg. Na ha akkor én most teszem azt nem lépek át az állami nyugdíjba, mert mondjuk az a kis pénzmag, amit eddig a magánnyugdíjalapban összeszedtem - jut eszembe, épp a fityesz kényszerített, hogy magánnyugdíjpénztárba lépjek be, államiba be sem léphettem - nem akarom elkótyavetyélni holmi luxus 4-es metróra vagy minden dűlőnek vasútállomást óriásprojektre, akkor értelmezésem szerint haza se menjek, mert bármennyit is dolgozok én ezek után otthon, nyugdíjam az nem lesz. Eddig csak vicceltem azzal, hogy "nekemmárúccselesznyugdíjam" , most már viszont IGAZ. Rendben, akkor még 9 év és folyamodhatok svájci állampolgárságért. ESZEMFASZOMMEGÁLL.

4 megjegyzés:

goba írta...

Annyira helyes vagy, hogy eddig csak vicceltél. Én már eddig is tök komolyan gondoltam, ez van, és bármennyire is nehezemre esik ezt mondani, ez így lenne a fityesztől függetlenül is. Egyre több eszkimó, és egyre kevesebb fóka...

Gromek írta...

Ha jól értelmezem, a kép azt ábrázolja, amint P. és D. 35 év múlva a BMW-t (legújabb, 2045-ös modell) és a kéthavi nyugdijból vett Moto Guzzi-t a szolid alpesi stilusban épült családi ház garázsában hátrahagyva a vasárnapi fondue utáni szokásos sétáját járja a Baden melletti erdőben.

- Gromek

goba írta...

:)

Gromek írta...

http://hircsarda.blog.hu/2011/04/09/magyarorszag_uj_neve_legyen_svajc