2011. máj. 25.

goba Cola




Hát ez van kérem, márkanév lettem. Illetve már tavaly ősz óta az vagyok, de én csak mostanában fedeztem fel. Valószínűleg nem bánnám, ha ez azt jelentené, hogy van egy kis részesedésem a svájci üdítőitalok piacán, de azért arra nem vagyok büszke, hogy pont Cola a nevezetes termék.
És különben is, hogy képzelik, hogy lenyúlnak egy olyan brand-et, amit én már olyan 1979-80 körül kifejlesztettem, amikor nem tudtam kimondani a saját nevemet, és nemes egyszerűséggel, csak gobakorka-ként jelöltem meg magamat.
A cucc egyébként Stevia édesítőszerrel készült, gyógynövényes ital, amely csak a megszokott Cola íz elérése miatt tartalmaz cukrot is (svájci répacukrot!). Ugyanakkor 55%-kal kevesebb a kalóriatartalma, mint egy normál kólának. Appenzell híres kantonjából származik, és a Gontenband Mineralquelle cég termékfejlesztőinek kifinomult ízlését dicséri. Pontosabban Gabriella Manser és csapatának ízlését, aki óvónőből avanzsált üzletasszonnyá, 1999-ben vette át a cég vezetését, és azóta -állítólag- sikert, sikerre halmoz.
Nem tudom, még nem kóstoltam, talán küldhetnének egy bocsánatkérő levelet, meg egy rekesz termékmintát...

Nincsenek megjegyzések: